SEO trends 2016
Het jaar is nog niet eens ten einde of er wordt al weer volop gespeculeerd over de verwachte SEO trends in het nieuwe jaar. Wat kunnen we in 2016 van Google verwachten? Een kleine greep uit belangrijkste SEO-voorspellingen van 2016.
Stap binnen in de wereld van online marketing. We houden je graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, trends en handige tips & tricks.
Het jaar is nog niet eens ten einde of er wordt al weer volop gespeculeerd over de verwachte SEO trends in het nieuwe jaar. Wat kunnen we in 2016 van Google verwachten? Een kleine greep uit belangrijkste SEO-voorspellingen van 2016.
Als u goed inspeelt op Google staat u bovenaan in de zoekresultaten van Google, wanneer een gebruiker zoekt op uw product, dienst of bedrijfsnaam. Dit kan door middel van de organische ranking, maar ook via Google AdWords. Google AdWords werkt met betaalde advertenties, welke doelgericht ingezet worden. Voordat uw gerichte advertentie vertoond wordt in de […]
Consumenten baseren hun keuzes steeds vaker op de ervaringen van andere consumenten. Uit een recent onderzoek blijkt dat zelfs ca. 97% van de consumenten tussen de 18 en 34 jaar online beoordelingen van bedrijven leest. Er zijn talloze platformen waarop consumenten hun mening kunnen geven en hoe meer er bij komen, des te belangrijker het […]
Sinds 1 oktober is het mogelijk om op Instagram te adverteren. Instagram is een mobiele foto-applicatie en sociaal netwerk waarop gebruikers foto’s en video’s kunnen delen. Deze beelden kunnen door gebruikers digitaal met een filter bewerkt worden. Adverteren op Instagram creëert nieuwe kansen op het gebied van online marketing. Kansen en mogelijkheden die ook voor […]
De basis van zoekmachine optimalisatie is het schrijven van goede content. Inderdaad, goede content brengt uitstekende resultaten met zich mee, maar met alleen goede teksten op uw website bent u er niet. Google hecht zeer veel waarde aan websites die op regelmatige basis verfrissend, actief en dus relevanter zijn dan statische websites. Bloggen kan dan […]
In ons vorige AdWords blog beschreven wij de basis van het adverteren in het zoeknetwerk van Google. Dit blog zal ingaan op het adverteren in het Display Netwerk van Google AdWords. Wat is het Display Netwerk, is het interessant voor uw bedrijf om hiermee te adverteren en hoe werkt het eigenlijk? Wij leggen u de […]
Iedere ondernemer wil tegenwoordig dat zijn website bovenaan staat in de zoekresultaten. Doordat Google zijn regels constant aan het ontwikkelen en aanpassen is blijft dit echter een lastige uitdaging. Sinds februari dit jaar zijn er al 3 grote aanpassingen geweest. Dit betekent ook dat Search Engine Optimization (SEO) anders werkt dan een aantal jaren geleden. […]
Google AdWords bestaat deze maand 15 jaar. Tijd voor een leuke terugblik! AdWords begon in het jaar 2000 met 350 adverteerders. Inmiddels maken al meer dan één miljoen adverteerders wereldwijd gebruik van deze tool. Bekijk de onderstaande infographic voor meer bijzondere weetjes over Google AdWords. Bron:adwords.blogspot.nl
Consumenten kunnen met een nieuwe functie van Google zien hoe druk het op een locatie is. Google maakt daarbij onderscheid tussen verschillende dagen en tijdstippen. Dat is bijvoorbeeld handig om een wachtrij te vermijden. Ook als ondernemer kunt u in de toekomst mogelijk uw voordeel doen met deze gegevens. Dit heeft de consument aan Populaire […]
Als Online Marketing Bureau zijn wij dagelijks met Google AdWords bezig, maar in dit blog gaan we terug naar de basis van Google AdWords. Hiermee willen we op een toegankelijke manier uitleggen wat Google AdWords inhoudt. In dit blog wordt de focus gelegd op het zoeknetwerk. Verder wordt er inzicht gegeven in wat wij kunnen […]