Online marketing blogs

Stap binnen in de wereld van online marketing. We houden je graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, trends en handige tips & tricks.

Google introduceert Highlight extensies

Google heeft een nieuwe mogelijkheid geïntroduceerd om informatie toe te voegen aan AdWords advertenties, de zogenaamde Highlight extensies. Deze functie heeft een aantal maanden in de Bèta-fase gedraaid (toen heetten ze nog Call-out extensies) maar sinds vorige week kunnen alle accounts hier gebruik van maken. Wat is een highlight extensie? Het is een ondersteunende kreet waarbij […]

Pas op voor schadelijke links richting uw website

Ondernemers die denken aan online marketing voor hun website en zich hier enigszins in verdiepen komen al snel uit bij het fenomeen ‘linkbuilden’. Linkbuilden is een onderdeel van het optimaliseren van de website ten aanzien van zoekwoorden die relevant zijn voor uw bedrijf of branche. Bij het linkbuilden worden er links naar uw website geplaatst. […]

Google+ lokaal: Alles wat u als ondernemer moet weten

Wellicht heeft u als ondernemer de term Google+ lokaal als eens voorbij zien komen. Google+ Lokaal is een gratis online platform dat Google sinds kort heeft gelanceerd voor lokale bedrijven en ondernemingen. Google+ lokaal stond vroeger ook wel bekend onder de naam “Google Places” en heeft diverse functionaliteiten.

AdWords API nu beschikbaar voor Shopping-campagnes

Logo iClicks in het zwart

Wij helpen u graag om in contact te komen met consumenten en uw producten op internet te promoten. Als onderdeel van dit streven bieden wij sinds februari van dit jaar Shopping-campagnes aan. Deze campagnes zijn speciaal bedoeld voor adverteerders die gebruik maken van advertenties met productvermeldingen. Shopping-campagnes zijn gebaseerd op een gestroomlijnde, retailgeoriënteerde advertentie functionaliteit en bieden […]

Handhaving van Google Shopping-vereisten voor unieke product-ID′s

Logo iClicks in het zwart

Vorig jaar hebben we aangekondigd dat we de vereisten voor unieke product-ID’s binnen afzienbare tijd gingen handhaven. Zoals u weet, zijn deze vereisten noodzakelijk om de gegevenskwaliteit op Google Shopping te verbeteren. De nieuwe specificaties bieden gebruikers betere Google Shopping-resultaten en verkopers meer verkoopkansen. Dankzij de unieke product-ID’s hoeven wij maar één vermelding te maken […]

Shopping-campagnes nu voor alle adverteerders overal ter wereld

Logo iClicks in het zwart

Vorig jaar hebben we Shopping-campagnes beschikbaar gesteld voor een beperkt aantal adverteerders als een nieuwe, retailgeoriënteerde manier om hun producten op Google te beheren en te promoten. Met Shopping-campagnes kunt u rechtstreeks in AdWords door uw productvoorraad bladeren en stroomlijnen hoe u uw advertenties met productvermeldingen organiseert, er rapporten voor genereert en biedingen voor instelt. Tot […]

Inzichten, innovatie en een voorproefje van AdWords in 2014

Logo iClicks in het zwart

We zijn erg enthousiast over de resultaten die adverteerders hebben behaald met de innovaties in AdWords in 2013. Ik wil graag enkele verbeteringen uitlichten die adverteerders in het bijzonder hebben geholpen beter in contact te komen met consumenten en hun bedrijven te laten groeien. Ik wil ook graag een tipje van de sluier oplichten en […]

Introductie van AdWords Editor 10.3

Logo iClicks in het zwart

Vanaf vandaag kunt u de nieuwe versie van AdWords Editor downloaden. Dit zijn een aantal hoogtepunten:  Sitelink-verbeteringen: met een nieuwe instelling voor importeren kunt u nu sitelinks importeren met dezelfde tekst, maar met verschillende URL’s. U kunt ook de goedkeuringsstatus van sitelinks bekijken en beschrijvingsregels van sitelinks toevoegen of bewerken.  Demografische targeting: u kunt uw […]

Belangrijke wijzigingen in de Algemene voorwaarden van AdWords

Logo iClicks in het zwart

De volgende wijzigingen zijn van toepassing op klanten in Europa, het Midden-Oosten en Afrika Als u AdWords gebruikt, bent u akkoord gegaan met onze Algemene voorwaarden. Deze voorwaarden zijn belangrijk voor gemeenschappelijke overeenstemming op het gebied van algemene zaken, zoals beleid, annulering, betaling, oplossing van geschillen en aansprakelijkheid. Wegens de ontwikkelingen in onze advertentieplatforms en […]

Maak vrijblijvend kennis

Maak geheel vrijblijvend kennis met ons, vul onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op!

    We wijzen je op onze Algemene voorwaarden en Privacy statement iClicks Nederland B.V..