Online marketing blogs

Stap binnen in de wereld van online marketing. We houden je graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, trends en handige tips & tricks.

Shopping-campagnes nu voor alle adverteerders overal ter wereld

Logo iClicks in het zwart

Vorig jaar hebben we Shopping-campagnes beschikbaar gesteld voor een beperkt aantal adverteerders als een nieuwe, retailgeoriënteerde manier om hun producten op Google te beheren en te promoten. Met Shopping-campagnes kunt u rechtstreeks in AdWords door uw productvoorraad bladeren en stroomlijnen hoe u uw advertenties met productvermeldingen organiseert, er rapporten voor genereert en biedingen voor instelt. Tot […]

Inzichten, innovatie en een voorproefje van AdWords in 2014

Logo iClicks in het zwart

We zijn erg enthousiast over de resultaten die adverteerders hebben behaald met de innovaties in AdWords in 2013. Ik wil graag enkele verbeteringen uitlichten die adverteerders in het bijzonder hebben geholpen beter in contact te komen met consumenten en hun bedrijven te laten groeien. Ik wil ook graag een tipje van de sluier oplichten en […]

Introductie van AdWords Editor 10.3

Logo iClicks in het zwart

Vanaf vandaag kunt u de nieuwe versie van AdWords Editor downloaden. Dit zijn een aantal hoogtepunten:  Sitelink-verbeteringen: met een nieuwe instelling voor importeren kunt u nu sitelinks importeren met dezelfde tekst, maar met verschillende URL’s. U kunt ook de goedkeuringsstatus van sitelinks bekijken en beschrijvingsregels van sitelinks toevoegen of bewerken.  Demografische targeting: u kunt uw […]

Belangrijke wijzigingen in de Algemene voorwaarden van AdWords

Logo iClicks in het zwart

De volgende wijzigingen zijn van toepassing op klanten in Europa, het Midden-Oosten en Afrika Als u AdWords gebruikt, bent u akkoord gegaan met onze Algemene voorwaarden. Deze voorwaarden zijn belangrijk voor gemeenschappelijke overeenstemming op het gebied van algemene zaken, zoals beleid, annulering, betaling, oplossing van geschillen en aansprakelijkheid. Wegens de ontwikkelingen in onze advertentieplatforms en […]

Een betere winkelervaring voor België

Logo iClicks in het zwart

Mensen gebruiken Google elke dag om producten te zoeken, te onderzoeken en in contact met verkopers te komen. Zoals u weet, werken we hard aan het verbeteren van de winkelervaring in België. Daarom doet het ons veel plezier u te kunnen laten weten dat er voortaan vaker advertenties met productvermeldingen worden getoond aan winkelende gebruikers […]

Export: Verken nieuwe markten en versnel uw groei

Logo iClicks in het zwart

Bedrijfsstrategieen zijn meestal georganiseerd op het realiseren van groei. Dit kan soms lastig zijn indien de groei in de huidige markt stagneert, en meerdere spelers kent. Vaak hebben deze elk hun sterke punten waardoor het al snel uitdagend wordt om meer marktaandeel te behalen. Met groei in het hoofd handelt deze blogpost over export hebben […]

De advertentierangformule verbeteren zodat relevantere advertentie-extensies en advertentie-indelingen worden weergegeven

Logo iClicks in het zwart

De advertentierangformule verbeteren zodat relevantere advertentie-extensies en advertentie-indelingen worden weergegeven Wanneer mensen via Google onderzoek doen en iets kopen, zijn ze gëinteresseerd in de meest relevante en nuttige resultaten. Advertentie-extensies helpen daarbij door potentiële klanten meer informatie te verschaffen en extra mogelijkheden om te reageren. Zij kunnen bijvoorbeeld , uw bedrijfslocatie bekijken of op een […]

Verzamel meer inzicht in het volledige pad van klanten met conversies bijhouden en zoektrechters voor meerdere accounts

Logo iClicks in het zwart

Het pad dat online klanten afleggen, loopt tegenwoordig heel anders dan vroeger. Mensen reageren tijdens dit pad op verschillende advertenties. Zo zoeken ze misschien ’s morgens thuis naar uw product en voeren ze later op kantoor een specifiekere zoekopdracht uit. Voor adverteerders maakt dit het meten van conversies tot een complex proces. Het is belangrijk […]

Geschatte totale conversies: nieuwe inzichten voor de moderne online wereld

Logo iClicks in het zwart

Mensen zijn tegenwoordig constant online en gebruiken gedurende de dag verschillende apparaten om te winkelen, te communiceren en te ontspannen. Uit een onderzoek naar gebruikers van meerdere apparaten uit september 2013 bleek dat 90 procent van hen opeenvolgend schakelt tussen diverse apparaten voor gewone activiteiten zoals het boeken van een hotel of het zoeken naar […]

Maak vrijblijvend kennis

Maak geheel vrijblijvend kennis met ons, vul onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op!

    We wijzen je op onze Algemene voorwaarden en Privacy statement iClicks Nederland B.V..