Online marketing blogs

Stap binnen in de wereld van online marketing. We houden je graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, trends en handige tips & tricks.

Update over de handhaving van Google Shopping-vereisten voor unieke product-ID′s

Logo iClicks in het zwart

Zoals eerder aangekondigd zijn we gestart met de handhaving van de nieuwe feedspecificatie voor unieke product-ID’s, als onderdeel van ons streven naar betere productgegevens op Google Shopping. Met deze nieuwe specificaties kunnen we onze gebruikers betere resultaten bieden en tegelijkertijd meer verkoopkansen voor verkopers genereren. We raden u ten zeerste aan de wijzigingen uit te […]

Met geüpgrade extensies bereikt u de moderne consument die constant online is

Logo iClicks in het zwart

Mensen zijn tegenwoordig constant online: ze zoeken en surfen de hele dag op verschillende apparaten. Als onderdeel van geoptimaliseerde campagnes in AdWords hebben we de sitelink-, oproep- en app-extensies verbeterd om u te helpen mensen effectiever te bereiken in de moderne wereld, waarin consumenten voortdurend online zijn. Adverteerders kunnen profiteren van allerlei voordelen zodra ze […]

Trek nieuwe klanten aan met lokale advertenties op de Google Maps-app

Logo iClicks in het zwart

Ruim een miljard mensen maken elke maand gebruik van de services van Google Maps. Op de Google Maps-app zoeken deze gebruikers vaak naar lokale bedrijven, zoals restaurants, autodealers en tandartsen. Onlangs hebben we een nieuwe versie uitgebracht van de Google Maps-app voor de Android, iPhone en iPad waarin we diverse nieuwe functies hebben geïntroduceerd. Nu […]

Beheer uw geüpgrade sitelinks in AdWords Editor 10.2

Logo iClicks in het zwart

U kunt nu de nieuwste versie van AdWords Editor downloaden, met geüpgrade sitelinks voor geoptimaliseerde campagnes. Met versie 10.2 kunt u onder meer: Het nieuwe tabblad ‘Sitelinks (geüpgraded)’ gebruiken om sitelinks en instellingen te bekijken en te beheren, waaronder de apparaten die u wilt targeten. Sitelinks toevoegen, bewerken of verwijderen op campagne- of advertentiegroepniveau. Geüpgrade […]

Schendingen van AdWords-beleid voorkomen en oplossen

Logo iClicks in het zwart

We investeren veel tijd en middelen aan het waarborgen dat advertenties gebruikers een veilige en positieve ervaring bieden. Ons advertentiebeleid speelt hierbij een grote rol. Als u op de hoogte bent van ons advertentiebeleid, kunt u beleidsschendingen voorkomen. Wanneer we advertenties of sites detecteren die ons beleid schenden, blokkeren we ze. En in het geval […]

Verbeterde rapportage over de kwaliteitsscore van AdWords

Logo iClicks in het zwart

Als onderdeel van onze voortdurende inspanningen de kwaliteit van onze advertenties te verbeteren, kondigen we vandaag een update aan met een wijziging in de manier waarop de numerieke kwaliteitsscore (1-10) van elk zoekwoord in AdWords wordt gerapporteerd. Preciezer gezegd, deze rapportage-update legt een duidelijker verband tussen uw numerieke kwaliteitsscore (1-10) en de drie belangrijkste onderliggende […]

Samen de toekomst tegemoet

Logo iClicks in het zwart

Onze twee belangrijkste doelen voor AdWords zijn: advertenties relevanter en nuttiger maken voor gebruikers, en het beheer van advertenties effectiever en eenvoudiger maken voor adverteerders. Het deed me dan ook deugd dat ik afgelopen februari de introductie van geoptimaliseerde campagnes mocht aankondigen. Met geoptimaliseerde campagnes is het eenvoudiger dan ooit om consumenten op de cruciale […]

De volledige waarde van mobiel: Nieuwe calculator en hulpmiddelen om de waarde van mobiel voor uw bedrijf te schatten in de nieuwe wereld met meerdere schermen

Logo iClicks in het zwart

We leven in een wereld waarin we constant online zijn en waarin mobiliteit de digitale en fysieke werelden met elkaar verbindt. Met de smartphone in de hand voeren mensen een scala aan online en offline handelingen uit. Ze bellen bedrijven, downloaden apps, zoeken een routebeschrijving naar een winkel of voeren zoekopdrachten uit die weer leiden […]

Geoptimaliseerde campagnes: wat gebeurt er op 22 juli 2013?

Logo iClicks in het zwart

Adverteerders hebben al meer dan drie miljoen verouderde campagnes geüpgraded naar geoptimaliseerde campagnes. Als u voor al uw campagnes een upgrade heeft uitgevoerd, bent u er helemaal klaar voor. Als u nog verouderde campagnes in uw account heeft, kunt u in dit bericht lezen wat er gebeurt met campagnes waarvoor vanaf 22 juli 2013 een […]

Geoptimaliseerde campagnes: wat gebeurt er op 22 juli 2014?

Logo iClicks in het zwart

Adverteerders hebben al meer dan drie miljoen verouderde campagnes geüpgraded naar geoptimaliseerde campagnes. Als u voor al uw campagnes een upgrade heeft uitgevoerd, bent u er helemaal klaar voor. Als u nog verouderde campagnes in uw account heeft, kunt u in dit bericht lezen wat er gebeurt met campagnes waarvoor vanaf 22 juli 2013 een […]

Maak vrijblijvend kennis

Maak geheel vrijblijvend kennis met ons, vul onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op!

    We wijzen je op onze Algemene voorwaarden en Privacy statement iClicks Nederland B.V..