Online marketing blogs

Stap binnen in de wereld van online marketing. We houden je graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, trends en handige tips & tricks.

Maak een vliegende start met geoptimaliseerde campagnes: waarom nu upgraden

Logo iClicks in het zwart

Met geoptimaliseerde campagnes beschikt u over een breed scala aan nieuwe functies voor betere prestaties en meer efficiëntie. Er zijn al meer dan drie miljoen campagnes geüpgraded en we hebben veel geweldige verhalen gehoord van adverteerders die nieuwe inkomstenbronnen hebben gevonden en nieuwe klanten hebben bereikt met geoptimaliseerde campagnes, terwijl ze ook nog eens tijd […]

Wereldwijd koppelen, klikken en converteren met Google Shopping

Logo iClicks in het zwart

De overgang van Google Shopping naar een commercieel model wordt op 11 juni voltooid in het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Frankrijk, Japan, Italië, Spanje, Nederland, Brazilië, Australië, Zwitserland en Tsjechië. Na deze datum worden er geen gratis productvermeldingen meer weergegeven op Google Shopping en worden resultaten gerangschikt op basis van relevantie, met biedingen als aanvullende factor. […]

Nieuwe flexibele biedstrategiën beschikbaar in geoptimaliseerde campagnes

Logo iClicks in het zwart

Heeft u er ooit wel eens aan gedacht hoe handig het zou zijn als u automatisch bieden kon toepassen op een gedeelte van uw campagne terwijl u in dezelfde campagne handmatig kon blijven bieden op andere zoekwoorden? Of misschien heeft u wel eens één totale biedstrategie willen toepassen op zoekwoorden die in verschillende campagnes staan? […]

Eenvoudiger plannen, betere rapportage: nieuwe tools voor display-advertenties

Logo iClicks in het zwart

Voor een goede advertentiecampagne zijn altijd twee dingen vereist: kennis van uw doelgroep en het toepassen van deze kennis om uw doelgroep op intelligente manieren te bereiken. Vandaag kondigen we met trots enkele innovaties aan die display-adverteerders helpen met beide vereisten. Hierbij gaat het om de Google Display Planner en twee nieuwe rapporten: Demografische prestaties […]

De AdWords-functie ′Spreadsheet bewerken′ wordt op 30 mei beëindigd

Logo iClicks in het zwart

In 2009 ontwierpen we de functie ‘Spreadsheet bewerken’ om bulksgewijze veranderingen in uw campagnes te vereenvoudigen. Sindsdien hebben we bulksgewijs bewerken uitgebracht, waarmee u op grote schaal wijzigingen kunt aanbrengen in uw AdWords-account, evenals bulkuploads van zoekwoorden, waarmee u op schaal zoekwoorden kunt toevoegen, bewerken en verwijderen. Bulksgewijs bewerken en bulkuploads van zoekwoorden bieden dezelfde […]

Bijgewerkte Google Shopping-feedspecificatie

Logo iClicks in het zwart

Vorig jaar hebben we het nieuwe commerciële Google Shopping-model, dat is gebaseerd op advertenties met productvermeldingen, aangekondigd in de Verenigde Staten en andere landen over de hele wereld. We zijn ervan overtuigd dat deze verandering en de verbeterde gebruikerservaring nieuwe kansen voor verkopers creëren en dat winkeliers (van klein tot groot) door dit nieuwe commerciële […]

AdWords Springbattle

Logo iClicks in het zwart

Via verschillende Google productforums wordt er actief gecommuniceerd over verschillende Google producten. Zo ook op het Google AdWords forum, waar deze maand een speciale actie gehouden wordt. Na het succes van Siep’s webwinkel ontvingen wij een bericht van Willem. Willem heeft een vakantiehuis in Griekenland dat hij in de zomer verhuurt om wat extra geld […]

Geoptimaliseerde campagnes voor het Display Netwerk: krachtige biedingstools voor een wereld met veel verschillende apparaten

Logo iClicks in het zwart

In februari kondigden we geoptimaliseerde campagnes aan waarmee adverteerders hun klanten eenvoudiger en flexibeler kunnen bereiken in een wereld met veel verschillende schermen. Vandaag gaan we nader in op de manier waarop geoptimaliseerde campagnes werken met uw displaycampagnes. Waarom geoptimaliseerde campagnes voor het Display Netwerk? In deze wereld waarin we constant online zijn, zoeken onze […]

Succes behalen met geoptimaliseerde campagnes

Logo iClicks in het zwart

Zo’n twee maanden geleden hebben we geoptimaliseerde campagnes gelanceerd om u te helpen uw campagnes gemakkelijker en handiger te beheren in een wereld waarin mensen constant online zijn op meerdere apparaten. We hebben al verschillende verhalen van adverteerders gehoord die hun prestaties hebben verbeterd en tijd hebben bespaard met geoptimaliseerde campagnes. Hoewel de zakelijke ontwikkeling […]

Maak vrijblijvend kennis

Maak geheel vrijblijvend kennis met ons, vul onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op!

    We wijzen je op onze Algemene voorwaarden en Privacy statement iClicks Nederland B.V..