Online marketing blogs

Stap binnen in de wereld van online marketing. We houden je graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, trends en handige tips & tricks.

Gebruikerservaringen met geoptimaliseerde campagnes die u kunnen voorbereiden op de automatische upgrade van 22 juli

Logo iClicks in het zwart

In de wereld van tegenwoordig waarin mensen constant online zijn, wordt de gehele dag door tussen verschillende apparaten geschakeld. Deze trend biedt marketeers nieuwe mogelijkheden om klanten altijd en overal op verschillende apparaten te bereiken. In februari hebben we geoptimaliseerde campagnes in AdWords aangekondigd om adverteerders te helpen in te spelen op deze nieuwe mogelijkheden […]

Intentie, context en doelgroep samenbrengen voor beter presterende zoekcampagnes

Logo iClicks in het zwart

Naast de zoekopdracht van de gebruiker zijn contextsignalen, zoals locatie, tijd van de dag en apparaat, steeds belangrijker geworden om mensen de juiste advertenties te laten zien bij hun zoekresultaten. Met geoptimaliseerde campagnes is het nu gemakkelijker mensen op alle verschillende schermen te bereiken op de momenten die ertoe doen, met advertenties die relevanter zijn […]

Account optimalisatie op het forum!

Logo iClicks in het zwart

Geïnteresseerd in account optimalisatie? Dan hebben wij wellicht een oplossing voor u! Via het Google AdWords forumkunt u aangeven dat u graag tips wilt ontvangen, specifiek voor uw account! Tijdens de optimalisatie bieden we één account per week de mogelijkheid om tips te ontvangen. Dit houdt in dat er dan bepaalde account-gegevens (relevant voor account […]

Een nieuwe manier waarop merkadverteerders hun ideale klant kunnen bereiken

Logo iClicks in het zwart

Merkadverteerders weten vaak wel wie ze willen bereiken, maar het blijkt voor velen een uitdaging op grote schaal online in contact te komen met de doelgroep die het belangrijkst is voor hun merk. Als oplossing hiervoor lanceren we Affiniteitssegmenten in AdWords. Deze oplossing is gebaseerd op typen doelgroepen die worden gehanteerd in de televisiewereld en […]

Maak een vliegende start met geoptimaliseerde campagnes: waarom nu upgraden

Logo iClicks in het zwart

Met geoptimaliseerde campagnes beschikt u over een breed scala aan nieuwe functies voor betere prestaties en meer efficiëntie. Er zijn al meer dan drie miljoen campagnes geüpgraded en we hebben veel geweldige verhalen gehoord van adverteerders die nieuwe inkomstenbronnen hebben gevonden en nieuwe klanten hebben bereikt met geoptimaliseerde campagnes, terwijl ze ook nog eens tijd […]

Wereldwijd koppelen, klikken en converteren met Google Shopping

Logo iClicks in het zwart

De overgang van Google Shopping naar een commercieel model wordt op 11 juni voltooid in het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Frankrijk, Japan, Italië, Spanje, Nederland, Brazilië, Australië, Zwitserland en Tsjechië. Na deze datum worden er geen gratis productvermeldingen meer weergegeven op Google Shopping en worden resultaten gerangschikt op basis van relevantie, met biedingen als aanvullende factor. […]

Nieuwe flexibele biedstrategiën beschikbaar in geoptimaliseerde campagnes

Logo iClicks in het zwart

Heeft u er ooit wel eens aan gedacht hoe handig het zou zijn als u automatisch bieden kon toepassen op een gedeelte van uw campagne terwijl u in dezelfde campagne handmatig kon blijven bieden op andere zoekwoorden? Of misschien heeft u wel eens één totale biedstrategie willen toepassen op zoekwoorden die in verschillende campagnes staan? […]

Eenvoudiger plannen, betere rapportage: nieuwe tools voor display-advertenties

Logo iClicks in het zwart

Voor een goede advertentiecampagne zijn altijd twee dingen vereist: kennis van uw doelgroep en het toepassen van deze kennis om uw doelgroep op intelligente manieren te bereiken. Vandaag kondigen we met trots enkele innovaties aan die display-adverteerders helpen met beide vereisten. Hierbij gaat het om de Google Display Planner en twee nieuwe rapporten: Demografische prestaties […]

De AdWords-functie ′Spreadsheet bewerken′ wordt op 30 mei beëindigd

Logo iClicks in het zwart

In 2009 ontwierpen we de functie ‘Spreadsheet bewerken’ om bulksgewijze veranderingen in uw campagnes te vereenvoudigen. Sindsdien hebben we bulksgewijs bewerken uitgebracht, waarmee u op grote schaal wijzigingen kunt aanbrengen in uw AdWords-account, evenals bulkuploads van zoekwoorden, waarmee u op schaal zoekwoorden kunt toevoegen, bewerken en verwijderen. Bulksgewijs bewerken en bulkuploads van zoekwoorden bieden dezelfde […]

Maak vrijblijvend kennis

Maak geheel vrijblijvend kennis met ons, vul onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op!

    We wijzen je op onze Algemene voorwaarden en Privacy statement iClicks Nederland B.V..