Speciaal voor (kleinere) website aanpassingen heeft iClicks een supportafdeling ingericht. Je betaalt maandelijks een vast en relatief laag bedrag en ontvangt achteraf geen onverwachte facturen. Hieronder lees je wat er standaard onder de support werkzaamheden valt.
Bekijk ook eens onze cases om te zien welke resultaten we eerder hebben behaald. Kunnen we jouw succesverhaal binnenkort toevoegen aan onze eregalerij?
Vertel ons dan meer over wie je bent en wat je doelstellingen zijn door onderstaand formulier in te vullen. We zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Onder websupport vallen alle kleine wijzigingen die onze 1e lijns support binnen 30 minuten voor u kan oppakken. Hierbij geldt een maximum van 6 uur per jaar. Dit zijn voornamelijk aanpassingen in tekst of foto’s. Een aantal voorbeelden hiervan zijn:
Webshop aanpassingen, zoals:
Stijl aanpassingen binnen huidige design, zoals:
Wanneer ingediende wijzigingsverzoeken niet binnen de support vallen, dan zullen wij u altijd vooraf om akkoord vragen. Ook geven we u vooraf een prijsindicatie en een verwachte oplevertijd. Na akkoord plannen we de opdracht in en voeren we deze door. Indien u akkoord gaat met werkzaamheden die buiten de support vallen,
hanteren wij een uurtarief van € 110,- per uur. Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw.
Onze supportafdeling is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur. Wij staan u direct telefonisch te woord en beantwoorden uw e-mail op werkdagen binnen 24 uur. Uiteraard kan het voorkomen dat wij uw wijzigingsverzoek niet direct kunnen oppakken. In dat geval geven we u wel direct aan of en wanneer we dit voor u kunnen doorvoeren.