Door gebruik te maken van Google Ads sta je snel bovenaan in de zoekresultaten van Google. Dit zorgt voor meer websitebezoekers en vergroot je kans op online omzet, dat wil jij toch ook? Vraag daarom nu een vrijblijvende Google Ads offerte aan om de kansen voor jouw bedrijf te bespreken.
Tijdens ons offertetraject maken we kennis met je bedrijf en online groeiambities. Naast het analyseren van je Google Ads account gaan we graag met jullie in gesprek over de te behalen doelstellingen. In de offerte bundelen we vervolgens de informatie die we van je hebben gekregen met de bevindingen uit het Google Ads account. Dit zorgt voor een concreet plan van aanpak met de eventuele vervolgstappen.
Een goede offerte maken kost tijd. Om zeker te weten dat de offerte aansluit op jouw wensen, willen dan ook graag eerst met je kennismaken. Een prijs noemen, dat kan iedereen, maar goed advies begint niet bij het noemen van de prijs.
We willen je bedrijf leren kennen: de mensen, het marketingteam, de plannen en natuurlijk je marketingdoelstellingen.
Op basis van de informatie uit het kennismakingsgesprek kunnen we aan de slag met de strategie.
Elke strategie is uniek en je kunt dan ook niet zomaar wat van de plank pakken en hopen dat dit werkt. We willen ervoor zorgen dat de strategie aansluit op jouw doelstellingen.
In het Google Ads offertetraject delen we onze visie over de ideale opbouw van het account en dragen we concrete optimalisatiekansen voor. Je kunt ervoor kiezen ze zelf uit te voeren of door ons te laten doen.
Onze offertes sluiten we af met een kostenberaming. Is er een klik en past de beraming binnen jouw marketingbudget? Dan gaan we voor je aan de slag. Mogelijk heb je al kennisgemaakt met een van onze Google Ads Specialisten en anders ga je dat snel doen tijdens de opstartfase.
Wil je weten wat onze Google Ads specialisten voor jou kunnen betekenen? Vraag dan nu een offerte aan en we vertellen je graag meer over de mogelijkheden binnen je Google Ads account én waarom jij het uitbesteden hiervan zou moeten overwegen.