Online marketing blogs

Stap binnen in de wereld van online marketing. We houden je graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, trends en handige tips & tricks.

Sneller en gemakkelijker grootschalige wijzigingen aanbrengen in AdWords

Logo iClicks in het zwart

Heeft u ooit voor duizenden zoekwoorden uw AdWords-biedingen met vijf procent moeten aanpassen? Of een stukje advertentietekst in honderden advertenties moeten zoeken en vervangen? Misschien heeft u uw webadres gewijzigd en moet u al uw zichtbare URL’s en bestemmings-URL’s in uw account bijwerken. Wij willen AdWords graag nog sneller, gemakkelijker en mooier maken. Daarom kondig […]

Aanstaande verbeteringen voor gebruikers van de Conversion Optimizer en Verbeterde CPC

Logo iClicks in het zwart

Met de Conversion Optimizer of Verbeterde CPC in AdWords kunt u meer conversies genereren tegen lagere kosten en de tijd beperken die u nodig heeft om uw biedingen handmatig te optimaliseren. Wanneer u een van beide gebruikt, neemt het aantal conversies gemiddeld met vijf procent toe als u uw advertentieroulatie wijzigt van ‘Optimaliseren voor klikken’ […]

Deelname aan de euronews Business Awards nog steeds mogelijk

Logo iClicks in het zwart

Vorige maand gingen we van start met de euronews Business Awards. Deze wedstrijd draait om de inspirerende verhalen van kleine en middelgrote bedrijven die dankzij internet in staat waren om nieuwe klanten te verwerven, hun marktaandeel te vergroten of wereldwijd hun vleugels uit te slaan. Het goede nieuws is dat we de deadline voor deelname […]

Bezoekers worden klanten op mobielvriendelijke sites

Logo iClicks in het zwart

In deze tijd van constante connectiviteit verwachten klanten meteen de informatie te vinden die ze zoeken, zeker als ze onderweg zijn. We weten dat dit ook geldt voor de websurfervaring op hun mobiel, dus wilden we eens specifieker kijken naar de verwachtingen en reacties van gebruikers wat betreft site-ervaringen op mobiele apparaten. De interessantste uitkomst […]

Google is op zoek naar nieuwe collega’s

Logo iClicks in het zwart

In ons kantoor in Dublin lopen Googlers uit meer dan 65 landen rond die zich bezig houden met de sales en infrastructuur van onze werkzaamheden in Europa, het Midden Oosten en Afrika. Onze Sales Organisatie helpt bedrijven van alle soorten en maten te zorgen dat hun advertenties de juiste gebruikers bereiken en dat we onze […]

Het beleid voor unieke sitelinks wordt proactiever toegepast

Logo iClicks in het zwart

Sitelinks maken uw advertenties waardevoller door rechtstreekse links weer te geven naar specifieke webpagina’s die u wilt promoten. Zo komen gebruikers sneller op specifieke pagina’s op uw website terecht. En gemiddeld genereert u een hogere klikfrequentie voor uw advertenties. Sitelinks zijn dus een prima manier om uw campagneprestaties te verbeteren. Volgens ons huidige beleid moet […]

Het AdWords-beleid actueel houden

Logo iClicks in het zwart

We hebben onlangs uiteengezet hoe onze systemen en ons beleid voorkomen dat ongewenste advertenties worden weergegeven op Google en andere locaties. Onderdeel daarvan is een voortdurende controle van ons beleid voor adverteerders om ervoor te zorgen dat ze op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen op internet die kunnen leiden tot negatieve gebruikerservaringen. We werken ons AdWords-beleid […]

Up-to date blijven: het laatste nieuws over verkopersbeoordelingen

Logo iClicks in het zwart

Bijna twee jaar geleden hebben we extensiesvoorverkopersbeoordelingen geïntroduceerd. Extensies voor verkopersbeoordelingen helpen gebruikers sterk aanbevolen adverteerders te vinden, en daarnaast bezorgen ze verkopers die consistent een positieve online ervaring bieden vaak een hogere CTR. We zijn momenteel bezig met het aanbrengen van enkele wijzigingen die ervoor moeten zorgen dat de beoordelingen up-to-date en relevant blijven. De eerste […]

Eenvoudigere, krachtigere opties om eerdere klanten opnieuw aan te spreken, en nieuwe te bereiken

Een paar jaar geleden introduceerden we op interesses gebaseerd adverteren, inclusief remarketing, als een manier om met uw boodschap de juiste doelgroep te bereiken en klanten aan te spreken die uw site al hebben bezocht. Sindsdien hebben adverteerders geweldige resultaten gerealiseerd: meer betrokkenheid, betere ROI en meer verkopen. Tegelijkertijd helpt remarketing ook onze uitgevers en […]

Het AdWords Forum pakt uit: Week 2, Siep wordt bekend!

Na de start van de Sinterklaas actie vorige week kwamen er verschillende reacties op het forum binnen. Het antwoord van Tom was het beste en daarom zal Tom de Google Goodie Bag thuis gestuurd krijgen! Deze week zal er opnieuw een Google Goodie Bag worden weggegeven aan de persoon met het beste antwoord op Siep’s […]

1 23 24 25

Maak vrijblijvend kennis

Maak geheel vrijblijvend kennis met ons, vul onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op!

    We wijzen je op onze Algemene voorwaarden en Privacy statement iClicks Nederland B.V..