Linkbuilding project Univé
Over dit project
Univé nam contact met ons op voor een duidelijke opdracht: de autoverzekeringpagina’s konden wel een linkbuilding boost gebruiken. Het verzoek was om een groot aantal pagina’s te voorzien van waardevolle linkverwijzingen. Ons linkbuildingteam ging meteen aan de slag. We maakte een uitgebreide analyse om te kijken welke domeinen geschikt waren voor de autoverzekeringpagina’s van Univé. Tijdens deze analyse keken we naar de autoriteit waardes van de pagina’s en welke domeinen in ons netwerk deze specifieke pagina’s een boost zouden geven. Tijdens dit project lag de focus op de hoogste kwaliteit en de juiste relevantie. In totaal hebben we 60 waardevolle linkverwijzingen gerealiseerd om de online autoriteit van Univé te vergroten op het gebied van autoverzekeringen.
Onze doelen
- De online autoriteit van Univé ’s autoverzekeringen pagina’s vergroten door middel van kwalitatieve links.
- Versterken van de paginawaardes ten opzichte van de concurrentie.
- De organische zoekposities rondom het thema autoverzekeringen laten stijgen.
Het resultaat
- Vergrote online autoriteit van Univé op gebied van autoverzekeringen.
- Versterkte top 5 posities in de organische zoekresultaten.