Online marketing strategie Acosorb

Over dit project

Acosorb biedt slimme akoestische oplossingen om het geluid in elke ruimte terug te brengen tot de essentie. Een uniek aspect van Acosorb is dat het tegengeluid biedt voor lelijke systeemplafonds in kantoren.

Samen met ons team van specialisten streven we ernaar om de offertestroom jaar na jaar te verhogen, de agenda’s van ons salesteam vol te krijgen en onze planning bij te houden.

Hoe bereiken we dit? Door nauw samen te werken met zowel interne als externe partijen. Bij iClicks stemmen we graag onze SEO, Google Ads en Social strategie op elkaar af. We zorgen ervoor dat externe ontwerpers en webontwikkelaars rekening houden met de juiste call-to-actions zonder afbreuk te doen aan de uitstraling van de website. Op deze manier zorgen we ervoor dat iedereen dezelfde richting op gaat en het belang van de klant centraal staat.

In de bouwsector staat de zomerperiode gelijk aan vakantie. Bij Acosorb en iClicks blijven we echter actief, zelfs tijdens deze periode. We streven ernaar om ook in 2023 onze marketinginspanningen gedurende de zomerperiode voort te zetten.

Onze doelen

 

  • Verhoging van het aantal Marketing Qualified Leads (MQL’s) in de zomerperiode
  • Verbetering van online zichtbaarheid

Het resultaat

  • Het aantal leads is verbeterd met 54% ten opzichte van het voorgaande jaar (juni-augustus 2023)
  • Het aantal noteringen in de top 3 is gestegen van 15 in 2022 naar 50 in 2023
  • Conversiepercentage in Google Ads is verbeterd met 45%
  • Gemiddelde kosten per klik (CPC) zijn gedaald met 11% binnen zoekopdrachten

Maak vrijblijvend kennis

Maak geheel vrijblijvend kennis met ons, vul onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op!

    We wijzen je op onze Algemene voorwaarden en Privacy statement iClicks Nederland B.V..