Internationale advertentiecampagnes SENSO
Over dit project
SENSO is een bedrijf dat gespecialiseerd is in op maat gemaakte naadloze vloeren en wanden. Ze hebben zich ontwikkeld vanuit een zolderkamer tot een wereldspeler op dit gebied. SENSO heeft een sterke reputatie opgebouwd door het ontwikkelen van innovatieve vloer- en wandsystemen die hun eigen vakmensen aanbrengen.
Om internationale ambities waar te maken, heeft SENSO besloten om ook de Engelse markt te betreden. Ze begrepen echter dat advertenties niet altijd hetzelfde effect hebben in elk land. De uitdaging was om de kosten per lead aantrekkelijk te maken en vervolgens uit te breiden.
Het project werd gestart in januari 2023. Hoewel ze al ervaring hadden met campagnes in andere landen, slaagden ze erin om stap voor stap betere resultaten te behalen door middel van een persoonlijke benadering en nauwe samenwerking met het team.
Onze doelen
- Kosten per lead verlagen
- Online zichtbaarheid verbeteren
- Roas verbeteren
- Google Ads account opschonen
Het resultaat
Per september 2023 kunnen we de vruchten al plukken van de verbeteringen die zijn aangebracht. De resultaten YoY overtreffen de verwachtingen.
- Kosten per lead is gedaald met 82%
- Rendement uit de advertenties is verbeterd met 231%
- Vertoningsaandeel binnen Google Ads is account breed met 82% toegenomen